Our Strategy and business objectives
With the growing demand for insurance value added services such as claims management, the need for specialized entities servicing the insurance industry arise, especially with the diversification of insurance products created to cater for changing clients’ specifications. The objective of Health 360° is to address these needs through:
1) Introducing a new level of quality management for Third Party Administration services to the market based on Paramount Healthcare Management Pvt. Ltd. vast experience.Integrate the market knowledge of Takaful.
2) International Company within the regional market to create connections for establishing a market base for Health 360° .
3) Servicing a market that is increasingly becoming a major field for medical insurance industry, especially with enforcing requirements for compulsory covers by regional regulators.
4) Capitalize on other value added services that are complementary to the core business of TPA Business; e.g. Medical Tourism.
استراتيجيتنا وأهداف العمل
مع تزايد الطلب على خدمات القيمة المضافة للتأمين مثل إدارة المطالبات، تنشأ الحاجة إلى الشركات المتخصصة التي تخدم قطاع التأمين، لا سيما مع تنوع منتجات التأمين التي تم إنشاؤها لتلبية متطلبات العملاء المتغيرة. الهدف من هلث ٣٦٠ هو تلبية هذه الاحتياجات من خلال:
١-تقديم مستوى جديد من إدارة الجودة لخدمات إدارة الطرف الثالث إلى السوق على أساس شركة بارامونت للرعاية الصحية المحدودة التي تمتلك خبرة واسعة على دمج المعرفة السوقية للتكافل.
٢- شركة دولية في السوق الإقليمية لإنشاء اتصالات تؤسس قاعدة سوق لهلث ٣٦٠.
٣ - خدمة السوق التي أصبحت على نحو متزايد مجالًا رئيسيًا لقطاع التأمين الطبي، لا سيما مع فرض متطلبات التغطية الإجبارية من قبل المنظمين الإقليميين.
٤- الاستفادة من خدمات القيمة المضافة الأخرى التي تكمل الأعمال الأساسية لشركة الطرف الثالث؛ السياحة الطبية كمثال.